Generell intensiv er en av ti seksjoner i Akuttklinikkens avdeling for postoperativ- og intensivsykepleie. Her behandler vi pasienter i et høyteknologisk intensivseksjon med skader etter akutte traumer og kritisk syke pasienter fra hele Helse Sør-Øst. Avdelingen utgjør et dynamisk arbeidsmiljø med ca 90 ansatte og har 10 intensivpasienter.
Vi har ledig stilling i vikariat med gode muligheter for overgang til fast stilling. Alle nyansatte vil gå gjennom et introduksjonsprogram og følge en kontaktsykepleier i introduksjons- og opplæringsfase. Vi bruker Metavision elektronisk kurve og DIPS journalsystem, har 5 fag-dager i året med undervisning, simulering og AHLR trening.