**Om stillingen**:
Vi ved Klæbu helse
- og velferdssenter søker etter en engasjert og dyktig helsefagarbeider til et vikariat i 100 prosent stilling og med oppstart så snart som mulig og frem til 15. januar 2027. Stillingen er i turnus med arbeid på dag
- og kveldsvakter og hver tredje helg per tiden ved sykehjemmet 1.etg.
På enheten jobber det sykepleiere, vernepleiere, en ergoterapeut, helsefagarbeidere, aktivitører og flere flinke assistenter. Enheten har også tilsatt en fagutvikler. Er du en helsefagarbeider som kan bidra med en kvalitativ god omsorg, bidra til å opprettholde struktur og orden, er god på støtte, opplæring, veiledning og kan være med på å skape et godt arbeidsmiljø? Da er det deg vi trenger!
Høsten 2021 flyttet vi inn i et helt nytt bygg i to etasjer, med tilbud for 60 pasienter med ulike omsorgsbehov. De to sykehjemsavdelingene er delt inn i to grupper hvor det er 15 pasienter på hver gruppe. Sykehjemmet er bygget rundt en fantastisk fin atriumshage....