Sentrumskirken Bodø er en samarbeidsmenighet mellom Normisjon og NLM (Misjonssambandet). Den holder til på bedehuset Betania, som er eid av Normisjon og NLM. Menigheten består av 20-40 eldre mennesker. Annenhver søndag er det møte på formiddag eller kveld. I tillegg har de en familiesamling i måneden og formiddagstreff annenhver torsdag.
**Vi søker**
**Forsamlingsleder**i**Sentrumskirken Bodø**
i 100% stilling Alternativt kan stillingen deles på to, dersom det er noen som ønsker å dele stillingen og jobbe sammen som et team. Vi ser etter deg som brenner for Jesus og har lyst til å starte nytt arbeid blant familier og unge voksne i Bodø. Du må ha gr0nderegenskaper og ha lyst til å starte nybrottsarbeid. De eldre i menigheten vil være «heiagjeng» og stå bak deg i bønn.
**Hovedoppgaver**
- Få kontakt med familier/unge voksne og bygge relasjoner
- Starte nytt fellesskap som passer for denne målgruppa og utvikle dette
- Åndelig ansvar gjennom forkynnelse, sjelesorg og v...