Busquem una persona que assumeixi la coordinació de la presentació de projectes a convocatòries de subvencions i ajuts, tant d’origen públic/privat com d’origen nacional/internacional. L’objectiu és la cerca d’oportunitats de finançament i la coordinació del procés de formulació de propostes, millorant l’encaix i volum de propostes presentades i garantint la seva qualitat.
Responsabilitats
- Cerca i identificació de convocatòries que puguin encaixar amb els projectes de la Fundació.
- Valoració de les oportunitats de finançament i el seu encaix amb els projectes: lectura profunda de bases, identificant requisits, riscos i oportunitats.
- Coordinar la presentació i la reformulació de projectes, redactar i acompanyar a l’equip tècnic en la formulació de la proposta (documentació, plantilles, criteris de valoració) i en la resolució de dubtes tècnics i administratius.
- Generar o sol·licitar la documentació administrativa necessària (tècnica i...